بازدید معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شیراز
.
معاون
تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از امکانات و تجهیزات مستقر در آزمایشگاه
مرکزی دانشگاه شیراز بازدید کرد.
به
گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این بازدید،
دکتر«یونس قاسمی»، با اشاره به کاربردهای گسترده دستگاه های موجود از جمله دستگاه «رامان
کانفوکال»، «اسمومتر»، «رئومتر» و «میکروسکوپ الکترونی روبشی» در حوزه پژوهش های علوم
پزشکی، پیشنهاد بازدیدهای علمی دانشجویان علوم پزشکی از این آزمایشگاه را مطرح
کرد.
در
این بازدید که با حضور مدیر پژوهشی دانشگاه شیراز انجام شد، بر همکاری های بین دو
دانشگاه در حوزه های پژوهشی و فناوری تاکید شد.
مدیر
پژوهشی دانشگاه شیراز نیز با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای اساتید، دانشجویان و
دانش آموختگان؛ خواستار همکاری دو دانشگاه در راه اندازی ناحیه نوآوری و فناوری
شیراز شد.
دکتر
«امین رضا ذوالقدر» افزود: با توجه به گسترش تحقیقات بین رشته ای و نیاز به
استفاده از تجربیات دانشمندان حوزه های مختلف برای انجام فعالیت های نوآورانه
همکاری محققان این دو دانشگاه می تواند در توسعه علوم و فناوری دانش بنیان موثر
باشد.
علاقه
مندان به استفاده از امکانات آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شیراز می توانند به نشانی
اینترنتی Clab.Shirazu.ac.ir مراجعه
کنند./101
پایان
خبر
نظر دهید